Aşk Geliyorum Demez Full İzle HD
Reklam Görüntüleniyor... Tanıtımı Kapat (Skip Ads)
“Aşk Geliyorum Demez” filmi, Mahmutpaşa’da bir han esnafının hikayesini anlatır. Tolgahan Sayışman (Ali) handaki esnaflardan birinin oğludur. Ali, oldukça yakışıklı ve çapkın bir delikanlıdır. Bergüzar Korel (Gözde) ise esnafın çalıştığı hanı satın alan zengin müteahhidin, yardımsever, doğaya ve hayvanlara düşkün kızıdır.

Müteahhit, esnafın çalıştığı hanı satın alır ve orayı yıkıp alışveriş merkezi yapmaya karar verir. Han esnafının bir an önce hanı boşaltmasını isteyince esnaf birleşerek bir plan yapar ve Ali’den Gözde’yi etkileyerek hanı kurtarmasını ister. Bir yardım gecesinde tanışan Ali ve Gözde birbirlerinden çok etkilenirler. Esnafında yardımıyla yapılan planlarla komik ve romantik bir hikaye başlar.

URL :
Yorumlar
Yazan  esra aslan | Tarih : 30.03.2013
çok güzel filim tolgahan sayışman çok başarılı belgüzar korel çok kötü oynamış
Yazan  esra aslan | Tarih : 30.03.2013
çok güzel filim tolgahan sayışman çok başarılı belgüzar korel çok kötü oynamış
Yazan  Volkan | Tarih : 13.03.2013
Abi Olamaz Böyle Bir FiLm' Ya :) Ağladım ya. d
Yazan  emirhan akpınar | Tarih : 28.02.2013
bende bir melek ve güzlel bir lızı sevi yorum oda bü,uket cinkis
Yazan  !!RÜZGAR KARA!! | Tarih : 24.02.2013
BENCE SÜPER FİLM İŞTE ARKADAŞLAR BÖYLE HİKAYELER ÇOK YAŞANIYOR AMA ÖNEMLİ OLAN O DEYİL ÖNEMLİ OLAN GERÇEK AŞKIMIZI ÇABUK PES ETMEMEK SAYGILARIMLA !!RÜZGAR KARA!!
Yazan  ibrahim toygun | Tarih : 25.11.2012
abicim film cok güzel cok basarılı bir ekip
Yazan  ibrahim kesginer | Tarih : 26.10.2012
...harkulade bir senaryo , set harika oyuncular sınırsız doyulmaz bir kadro. başarılar saygılarımla...
Yazan  zeki | Tarih : 10.09.2012
harika en çok ta filmin müziği hoşuma gitti bu parçaları nerede bulurum ?
Yazan  Turgay Kılıç | Tarih : 16.07.2012
Evet, inanan var. Ben! Buldum ve şavaşıyorum. İnanmayan varsa, boşuna yaşamasın. Yeterince insan var zaten, nüfusu işgal etmeyn. Aşk, tadında güzeldir. Değerini blmezsen, sen olmaz, kaybettiğinle kalırsın her zaman.
Yazan  yıldız aktaş | Tarih : 18.05.2011
hayranım ya bu filme
Yazan  yazam yot | Tarih : 10.04.2011
terbiyesiz
Yazan  TimuçiN DGHAN | Tarih : 31.03.2011
ask,onu bulduqunda kaybetmemen qereken bır hayattır..! TimuçiN DAGHAN
Yazan  hilal | Tarih : 24.01.2011
Aynn.)
Yazan  kubılay balgalşım | Tarih : 16.01.2011
ya bole bır fılm ıcın kelımeler kıfayetsız kalırr bunu anlamak ıcın once askı anlamak lazım
Yazan  gulten sari | Tarih : 14.01.2011
super hem de cok guzel
Yazan  ramazan gürler çelik | Tarih : 13.01.2011
yağıştırrrr çok gzl bir film
Yazan  deneysel 77 | Tarih : 16.11.2010
abi bu kadar kotu bi film 40 yil onceki yesilcam da bile yapilmadi..guzel diyenler neresini begenmis anlamadim,,,ask tadinda yi izliyin daa iyice
Yazan  mustafa | Tarih : 06.11.2010
filim normalde bazı partlar yarım yarım fıllımı tam verememiş
Yazan  bekir bağcı | Tarih : 17.09.2010
bu filmi övüp izlememe neden olanların kulağını çınlatıyorum.
Yazan  MEHMET CEMAL | Tarih : 16.09.2010
izlemeye deger.. bu film de yesilcamin o essiz tadini bulacaksiniz... gunumuzun yesilcamindan bir eser diyebiliriz.... cok begendim.oyunculuklar da ust seviyede.izlerken bi an da tarik akanli gulsen bubikoglulu bir film izliyormusum gibi hissettim. bravo tims yapim.. siz ne istedigimizi biliyorsunuz
Yazan  MEHMET CEMAL | Tarih : 16.09.2010
izlemeye deger.. bu film de yesilcamin o essiz tadini bulacaksiniz... gunumuzun yesilcamindan bir eser diyebiliriz.... cok begendim.oyunculuklar da ust seviyede.izlerken bi an da tarik akanli gulsen bubikoglulu bir film izliyormusum gibi hissettim. bravo tims yapim.. siz ne istedigimizi biliyorsunuz
Yazan  Sinan Evli | Tarih : 26.08.2010
şu ana kadar abirçok film izledim ama içlerinde en çok bu film hoşuma gitti filmin anlaşılmaz bi çekiciliği var...
Yazan  ahmet yılmaz | Tarih : 22.08.2010
okadar yabancı fılm ızledım ama hıc bırınden bukadar haz ve zevk almadım hem surukleyıcı hem merak uyan dıran fıl. fılmın sonu bıle guzel en azından sonrasında neler oluyor gosterılırıyor mantık yurutmuyorsun yanı anlatım yorum 10 numara 10 uzerın den emegı gecen herkese tesekkurler:)))..;)
Yazan  ahmet yılmaz | Tarih : 22.08.2010
okadar yabancı fılm ızledım ama hıc bırınden bukadar haz ve zevk almadım hem surukleyıcı hem merak uyan dıran fıl. fılmın sonu bıle guzel en azından sonrasında neler oluyor gosterılırıyor mantık yurutmuyorsun yanı anlatım yorum 10 numara 10 uzerın den emegı gecen herkese tesekkurler:)))..;)
Yazan  bulocan | Tarih : 21.08.2010
müthiş tadı damağımda kaldı
Yazan  Tuba Börtelek | Tarih : 29.06.2010
bence kesinlikle izlenmeli. romantik, komik, duygusal bence bi filmde olmasi gerekenlerin hepsi var. güzel bi film :) izlenmeye deger.
Yazan  furkan | Tarih : 28.06.2010
bu tolga sayışman ın filmleri müthiş yha çok yakşklı zaten erkek olmama rağmen süpr bi ççovk filmde süpr .xDD
Yazan  murat uçar | Tarih : 14.06.2010
harika ve anlamlı bir film gerçekten izlemeye değer... :)
Yazan  Yorumcuyum | Tarih : 05.06.2010
Super film ya, hasta oldum filme........Tek kelime ile MUKEMMEL.......Eeeeee, ne demisler balkonun ciceklisi, kadinin m*m*lisi........xD
Yazan  frkn | Tarih : 05.05.2010
güzel bir film izlemeye deger 10/9
Yazan  aynur | Tarih : 13.04.2010
ya bu sıteyı cok sevıyorum ama guncelleyın bıraz fılmlerı hemen yukleyın nolurrrr en cok romantık komedıyı ıstıyorum ızlemek:)
Yazan  makbule | Tarih : 17.03.2010
cok gusellllll
Yazan  Yorumcu | Tarih : 05.03.2010
Süper film nerde o eski filmler diyenlere.
Yazan  omer besili | Tarih : 03.03.2010
slm sey
Yazan  gökhan ölmez | Tarih : 02.03.2010
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Yazan  N_S | Tarih : 24.02.2010
süper ama filmlerde olur boyle seyler sadece hayal warmı kı hala buna ınanan askımı bulucam carpısıcam we kazanıcam dıyen warsa bıle YAZIK :D izlenir tam not
Yazan  N_S | Tarih : 24.02.2010
süper ama aşk sadece filimlerde olur ınanan war mı kı hala boyle seylere
Yazan  Cici Zozukzağız | Tarih : 21.02.2010
oğ yes bela olmuş :D
Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *

- İsim, E-mail ve yorumlarına özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..
Güncel Kategoriler