Aşk-ı Memnu 30. Bölüm Full İzle
Reklam Görüntüleniyor... Tanıtımı Kapat (Skip Ads)
Aşk-ı Memnu 30. Bölüm Full,Aşk-ı Memnu 30. Bölüm Full izle,Aşk-ı Memnu 30. Bölüm,Aşk-ı Memnu 30. Bölüm izle,Aşk-ı Memnu 30. Bölüm seyret,Aşk-ı Memnu 30. Bölüm canlı izle,Aşk-ı Memnu 30. Bölüm online izle,Aşk-ı Memnu 30. Bölüm İzleTime
URL :
Yorumlar
Yazan  aişe | Tarih : 13.10.2009
ailece izliyemiyoruzzz böyle sahneler yüzünden camışlar
Yazan  imran şanlısoy | Tarih : 16.05.2009
34. bölümde behlüle bişey oluyor çünkü behlül masada yok (reklamını binkere izledim=))ve nihal bayılıyor ooohhhhhhhhh çok iyi oldu birazda bihter behlül için acı çeksin!!! gökten üç elma düşmü biri bhter biri behlül biri adnan için (adnan aradan çıksın).
Yazan  damla serpil | Tarih : 04.05.2009
harika öpüşüyorlar
Yazan  funda | Tarih : 03.05.2009
evett dizi topluma aykırı fakat bunlar hayatın varolan gercekleri burdan cıkıcak tek sonuc evlilik ve yasanan ev özeldir kimse yer almamalı icinde ve kimseye güvenmemek gerekli ve bence konu mutis oyuncular dahada mutis
Yazan  hilal | Tarih : 01.05.2009
bencede haklısın tanem hiç müslümanlığımızı gösteren diziler yok hemde hiç bildiğin normal hristiyan ailesi töbe töbe bende sewiyorum ama hiç yok
Yazan  hilal | Tarih : 30.04.2009
çokk güsell
Yazan  tanem iklim | Tarih : 29.04.2009
bu dizi bir mükemmel ben bunu izlerken kendimden geçiyorum inanırmısınız perşembe günlerini iple çekiyorum ama çok yanlış bişey çok kötü adnana çok üzülüyorum gerçekte varmıdır acaba böyle bişey bihter güzel ama kardeşi peyker daha güzel artı böyle anne de olmaz olsun gerçek hayatta bihter ve behlül sevgili olacak ben böyle düşünüyorum ve dizide hepsine başarılar bir konuya daha değinmek istiyorum hiç dinsel bişey yok ALLAH kelamı dizide geçmiyo ben şahsen bir MÜSLÜMAN olarak bu ve diğer dizilerde ezan sesi duymak istiyorum
Yazan  Admin Çağdaş | Tarih : 28.04.2009
Dizi izleniyor şu ana kadar bir sorun çıkmadı...
Yazan  emıne surucu | Tarih : 28.04.2009
dızıyı heyecanla beklıyor keyıfle ızlıyorum ama ızleyemdıgımız anlarda ınternette ızlemek ıcın acıyorum fakat full ızle yazıyor ama cıkmıyor nedense sıtelerın bu konuda daha ıyı olmalarını ısterım.
Yazan  didem altuğ | Tarih : 28.04.2009
çok güzelllllllll ama bihter ile behlül ayrılmasın hep bir araya gelsinler filim daha güzel olur elimden gelse onları evlendiririm ya çok yakışıyorlar
Yazan  elif | Tarih : 28.04.2009
güsel dizi ama kıvanç daha güzel:))))))
Yazan  aysesilbıyık | Tarih : 27.04.2009
süper yaaa bayılıyorum behlül le bihtere ikiside harika biri dünya yakışıklısı karizmatik diğeri dünya güzeli çok çekici aslında gerçek hayattada çıksalar çok yakışıyolar birbirlerine dizinin sonunda ikisi kavuşsun istiyorum yoksa izlemem
Yazan  selin gaston | Tarih : 26.04.2009
güzel bir kadın ile yakışıklı bir erkeği öpüşürken seyretmek çok güzel
Yazan  hayat | Tarih : 26.04.2009
lütfen bu dizi hiç bitmesin bihter sana aşığım seni çok seviyom behlül senide harikasınız
Yazan  ada alsancak | Tarih : 26.04.2009
bu dizideki içeriği anlıyabilmek için,özellikle yasak bir ilişki yaşamış olmak gerek...elbette yaşanılanlar hoş değil,fakat AŞK böyle bişi olsa gerek..yer,zaman,mekan,şartlar,konum tanımadan..alabildiğine ve var gücünle yaşamak,yaşatmak.Dizideki İHANETE rağmen aşkı yaşayan taraflar için de inanılmaz acı verice bir durum...Elini uzatacak kadar yakın,arkanı dönecek kadar da uzak.....yazık.. yazık... yazık....
Yazan  salvador 85 | Tarih : 26.04.2009
valla dizi süper 10 üzerin'den 10 inşallah dizi bu sezon bitmez.....
Yazan  Merve Daştan | Tarih : 26.04.2009
güzel bi dizi fakat dizide yasanılan şeyler normal bi durummus gibi anlatılıyor topluma kötü örnek teşkil ediyor bnce...
Yazan  yaren | Tarih : 26.04.2009
ben filimi çok güzel buluyorum sanki filmin içindeymiş gibi zevk alıyorum benimle bu zevki tatmak isteyen var mı???
Yazan  emine günyüz | Tarih : 26.04.2009
çok güzel dizi ya bitiyorum behlüle bitiyorum ya çook seviyorum onu ya
Yazan  twinkling | Tarih : 26.04.2009
thanks
Yazan  sanae | Tarih : 25.04.2009
izlemek
Yazan  tuğçe aydemir | Tarih : 25.04.2009
bihter bana çekmiş
Yazan  pompus_ask | Tarih : 25.04.2009
Nihali cok beyeniyorum...hatta ona asigim diyebilirim.. imkan olarsa mesaj atiniz.......Imza: Nihali Seven pompus_ask
Yazan  beter tatlı | Tarih : 25.04.2009
hepsi çok güzel rol yapıyorlar
Yazan  imran şanlısoy | Tarih : 25.04.2009
ben aşk-ı memnunun kitabını okudum ensonunda behlül nihali seviyor onunla evlenirken bihterle olan aşkı ortaya çıkıyor bihter intar ediyor behlül kaçıyor adnanla nihalde eski yaşamlarına dönüyorlr diyorlar diğerlerine ne oluyor bilmem bunasıl adalet keşke bihterle behlül evlense!,
Yazan  esra yılmazgül | Tarih : 25.04.2009
çokkk güzellll
Yazan  ecem sarı | Tarih : 25.04.2009
çok güzell bir diziiiiii
Yazan  asi_kız | Tarih : 24.04.2009
ya güzelde niye eksik bayılıyorum macaraya yasak aşk ah ahh:D
Yazan  tuba bolukcu | Tarih : 24.04.2009
iyii
Yazan  beste | Tarih : 24.04.2009
arkadaşalar bnje bihterle behlül gerçek hayatta beraber olsalar birbirlerine çok yakışırlar...behlül çookk yakışıklıu adnaan bnim halamın işyerine gelio behlülde bnim anneminh tanıdığı göreceksiniz çok yakışıklı allahım saçını uzatmasa daha yakışıklı olacak
Yazan  melike | Tarih : 24.04.2009
dizi süper yhaa
Yazan  belgin bul | Tarih : 24.04.2009
ayyyyyyyyyyyyyyyy çok güzel
Yazan  zehra akşan | Tarih : 24.04.2009
bu dizi beni bitryo harika bi dizi bihter çok şeker bir kız
Yazan  Mehmet karayel | Tarih : 24.04.2009
harika
Yazan  Cemre kemer | Tarih : 24.04.2009
Bence bihterin yüzünün asılması çok yanlış az önce o da behlülle can alıcı öpüşme yaptı yani...
Yazan  mvjmbnokf | Tarih : 24.04.2009
bu flimde sadece öpüşme var yakındada behlülle bihter de sevişir yani kötü bir dizi
Yazan  scarlet | Tarih : 24.04.2009
aşk bu kadar güzel ve heycanlı yaşanır.ayrıntıları geçicem yaşanan duygular çok yoğun ve etkileyici.keşke yenge olmasaydı yinede bu kadar heycanla yaşanırdı karekterler kışkırtıcı.
Yazan  ck | Tarih : 23.04.2009
bihterin gülüşüne kılım ne kadar yapmacık uyuzzzzzzzzzzzzz
Yazan  tutkulu | Tarih : 23.04.2009
boyle zor bı aşkı basarıyla ve etkılıyıcı bı sekılde oynadıkları ıcın cok tesekkur..iyi ki var ve bıtmesın ..
Yazan  istatistik | Tarih : 23.04.2009
part 8 ve part 9 da buffering olayı gerçekleşmiyor..bilginize..
Yazan  esmer güzeli | Tarih : 23.04.2009
of dünya bir yana behlül bir yana bu kadar da tatlı olunmaz caaaaanıııııııım
Yazan  esmer güzeli | Tarih : 23.04.2009
oooffff dünya bir yana behlülüm bir yana bir insan bu kadar mı tatlı olur ya!...
Yazan  elif raziye gündüz | Tarih : 23.04.2009
süper bir dizi
Yazan  superisi | Tarih : 23.04.2009
çok heyacan verici kalbi olan izlemesin ooo kaddarrrrrrrrrrr...
Yazan  havva | Tarih : 23.04.2009
ya bu filme bayiliorum be cok guzel
Yazan  dizici | Tarih : 23.04.2009
ya milleti uyutuyolar diziyle miziyle... durmak yok uyumaya devam....
Yazan  Admin Çağdaş | Tarih : 23.04.2009
Hemen hepsini birden koyamıyoruz malesef sırayla koyuyoruz biraz beklerseniz izleyebilirsiniz
Yazan  kışkırtır | Tarih : 23.04.2009
iide eksik olmuş farkındamısınız
Yazan  y@sqk @şk | Tarih : 23.04.2009
ya süper ya of bu diziyi izleyince kendimi kaybediyorum ben bu diziyi izlediğim sürece sınıf tekrarı yapabilirim ama çok güzel ay yapıma çok teşekkürler ben orda behlüle çok aşığım yani kıvant'a seni çok seviyorum behlül çok yakışıklısın bu arada by
Yazan  emre yıldırım | Tarih : 23.04.2009
çok kötü
Yazan  aysee | Tarih : 23.04.2009
çok güsel
Yazan  psiq0 manyak | Tarih : 23.04.2009
bu filmde sırf öpüşüolar yha..:D:D:D
Yazan  helin pınar | Tarih : 23.04.2009
buuuuuu rezaletttttttttt
Yazan  tuba | Tarih : 23.04.2009
guzelll
Yazan  tuba | Tarih : 23.04.2009
super
Yazan  baharturan | Tarih : 23.04.2009
iyi
Yazan  emine yıldız | Tarih : 23.04.2009
diziniz çok güzel muhteşem
Yazan  aslı | Tarih : 23.04.2009
sdfdfghghj
Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *

- İsim, E-mail ve yorumlarına özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..
Güncel Kategoriler