Aşk-ı Memnu 35. Bölüm Son Öpüşme Sahnesi
Reklam Görüntüleniyor... Tanıtımı Kapat (Skip Ads)
Aşk-ı Memnu 35. Bölüm Son Öpüşme Sahnesi,Aşk-ı Memnu 35. Bölüm Öpüşme Sahnesi,Aşk-ı Memnu 35. Bölüm Son Sevişme Sahnesi,Behlül Bihter,Nihal,Öpüşme Kısmı,Aşk-ı Memnu 35. Bölüm Son Öpüşme Sahnesi İzle
URL :
Yorumlar
Yazan  SEMANUR | Tarih : 02.04.2010
yaaaaaa çok ateşliiiii
Yazan  samet köşker | Tarih : 01.04.2010
ya bu dizide çok şeyler değişti ve bihter tuttuğunu öpüyor ama bu diziyi beğendim şimdi ise hoşuma gitmiyor çünkü öpüşme sahnelerini yaşıma uygun değil diye
Yazan  kıvanç tatlıtuğ | Tarih : 25.02.2010
arkadaşlar yorumları okudum bazınız seviyor diziyi bazınız sevmiyor herkezin kendi zevki tabi beni seven bütün hayranlarıma sevgilerimi yolluyorum bu akşam aşkı memnuda görüşürüz.sizleri seviyorum..
Yazan  büşra asar | Tarih : 25.02.2010
ben aşkı memnunun hastasıyım tabi behlüle bihterede çok yakışıyorlar birbirlerine dizinin hiç bitmemesini istiyorum ama bu mümkün deil ya çok seviyorum.....
Yazan  HELİN | Tarih : 15.01.2010
WALA BEHLÜL VE BİHTER ÇOK HOŞ HEP İZLİYORUM VE HİÇ BÖLÜMLERİNİ KAÇIRMIYORUM ANCA KEŞKE BEN BİHTERİN YERİNDE OLSAM
Yazan  aleyna nur | Tarih : 23.09.2009
yhaa valla süper bi dizi manyak olmuş bihterin yerinde keşke ben olsam beni de öle öpermiki eğer öpmek istersen sana herzaman açığım behlül teknelerde buluşuruz seni seviyorum behlül.
Yazan  yazik | Tarih : 28.06.2009
ya kitapla ne alakasi var bi arkadaşiiz yorumu katiliyorum kitaba SADİK KALİN BUNE BEABIRAK YA kitap nede bu nede
Yazan  hicran | Tarih : 19.06.2009
acaba romanda da bu sahne var mı? romanda böyle birşey yok. sırf izlenme rekoru kırmak için..... bizim halkta salak ya böyle şeylere bayılıyorlar...salak behlül hiç te yakışıklı değil onu beğenenler de onun gibidir.
Yazan  ece | Tarih : 17.06.2009
çok güzel behlül ve bihter
Yazan  yelix | Tarih : 15.06.2009
yha allahım bn o bihterın yerınde olmayı ne cok ısterdım yha:S yha keske benı ole opse behlulum senı sevıorum behlul:S:S:S
Yazan  asena bilgiç | Tarih : 09.06.2009
şunu belirtiyom tuba yaldız bak kitabın ismini almış fakattt azıcık konu alınıp gerisi uyarlanmış panter filmden bende bu filmin evini gezdim ama çok büyük bir para karşılığında...şunu da belirtirim ki Nihal saf salak bir kız.Duygularını tam olarak bilemiyor ve ona ilgi göstereni seçemiyor çünki daha küçük...
Yazan  - | Tarih : 06.06.2009
-
Yazan  hilal yildiz | Tarih : 04.06.2009
evet muthis ikili bu sahnede cok etkileyeci bihter
Yazan  mehmet | Tarih : 03.06.2009
güzel bi vüdeo ellerinize sağlık
Yazan  mihrab suna | Tarih : 03.06.2009
aşk-ı menuya hastayım bihteri çok seviyorum.bihterle behlül çok yakışıyorlar.MANYAK Bİ DİZİ BENCE......
Yazan  mihrab suna | Tarih : 03.06.2009
aşk-ı memnuya hastayım hiç bölümlerini kaçırmıyorum behlüllebihter çok yakışıyorlar bihterin hastasıyım....çok manyak bi dizi..
Yazan  elanur şabudak | Tarih : 02.06.2009
çok güzel olmuş bayıldım
Yazan  recep çinar | Tarih : 31.05.2009
çok güzel bir flim aşkı memnu
Yazan  tuba yaldız | Tarih : 29.05.2009
kitaba sadık kalınmalı bu dizide
Yazan  fatih | Tarih : 29.05.2009
güzel bi site umuduyla
Yazan  fatih | Tarih : 29.05.2009
güzel bi site umuduyla
Yazan  MuRTy | Tarih : 28.05.2009
Yhaa Manyaq olmuş =D Behlül walla tuttuğunu öpüyo artıq =D
Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *

- İsim, E-mail ve yorumlarına özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..
Güncel Kategoriler