Unutulmaz Dizisi 12. Bölüm Full Tek Parça İzle
Reklam Görüntüleniyor... Tanıtımı Kapat (Skip Ads)
Unutulmaz Dizisi 12. Bölüm Full Tek Parça İzle,Unutulmaz Dizisi 12. Bölüm Full,Unutulmaz Dizisi 12. Bölüm,Unutulmaz Dizisi 12. Bölüm Full Tek Part
URL :
Yorumlar
Yazan  ebru karakulak | Tarih : 11.04.2010
ben bu diziyi çok seviyorum.... şu meldaya artk çok sinir oluyorum melda artk bıraksın harunu sevmeyi harunun kalbi edada edaya aşık..... artık eda ve harun evlensinler mutlu olsunlar????? hem yağmur bebekte doğdu artk...
Yazan  eda | Tarih : 28.02.2010
gerçekten ben bu filimi çok seviyorum
Yazan  ayşenur yerebakan | Tarih : 18.02.2010
çok güzel bir dizi bence tolgayla melda olmasa ne güzel olur melda kara kedi gibi aralarına girmese olmuyo sanki ama tolgaya yazık oldu
Yazan  gena hristova marincheva | Tarih : 17.02.2010
benim bulgar istanda ystyorum solyleim ben çok byendim bu dizi çok guzel
Yazan  irem cengiz | Tarih : 07.02.2010
ben bu filimn hastasıyım ve çok beyendim bu filimi
Yazan  DÖNAY köse | Tarih : 20.01.2010
sadece harun için izliyorm o saat te uykusuz kalyosam tek neden harun a olan hayranlıgımdan dır
Yazan  fatma gül | Tarih : 13.01.2010
ben bu diziyi çok seviyorum harun la edayı çok seviyorum evlensinler artık çok yakışıyorlar birbirlerine kavuşsunlar artık çook seviyorumm
Yazan  özer acar | Tarih : 13.01.2010
tek kelimeyle şahane bir dizi
Yazan  hülya şimşek | Tarih : 30.12.2009
yaaa eda ile harunu çoook seviyorm süperr bi dizi ya evlensinler artıkkkkkkkkkkk
Yazan  bahar dinç | Tarih : 19.12.2009
unutulmaz dizisi gerçekten inanılmaz filime bayılıyorum ve 25 bölümünün mükemmel olu cağına inanı yorum yönetmene saygılar ve sonsus teşekkürler
Yazan  alime şevval | Tarih : 06.12.2009
edalan harun çok yakışıyola birde çok güzel filim diziyi çok beyeniyorum ve edalan harunu çok seviyorum.
Yazan  MELEK | Tarih : 04.12.2009
muhteşem bir dizi hiç kaçırmıyooooooooooooooom eda narun evlensin
Yazan  elif aydın | Tarih : 01.12.2009
dizi mükemmel hiç kaçırmıyorum ama çok gec baslıyo sonlaını izleyemiorum lütfen daha erken baslasın eda ile harunua bayılıorum birbirlerine cok yakışıolar
Yazan  ecrin karaca | Tarih : 21.11.2009
çok mükemel bir dizi
Yazan  havva | Tarih : 21.11.2009
bu dizi çok güzel beyenilerek izleniyor bence edayla harun birbirlerine çok yakışıyor.
Yazan  mehmet ersoy | Tarih : 19.11.2009
dubaiden slm unutulmaz batu geldi dizi uctu sirketi hatirladiniz sukur sanki herkes yasamis bunlari,halk dilinden konusulan her sey tutar sizde her kesime hitap ediyorsunuz bakin filmin en iyisi bence batu bu adam olmadimi tatsiz gitmesin biryere dubaiden slm
Yazan  yadikar | Tarih : 17.11.2009
çok geç çıkıyor zor izliyorum uyuyakalıyorum
Yazan  feride | Tarih : 17.11.2009
diziyi çok seviyorum ama 10da başlayınca bakamıyorum lütfen 8de olsun
Yazan  armağan kaya | Tarih : 12.11.2009
aslında ben bu diziyi severekten izliyorum.hiç kaçırdığım olmadı.bütün oyuncular çok başarılıdırlar.oyunculardan sevdiğim kişiler harun,kerem,tolga..........
Yazan  gzm sdkt | Tarih : 09.11.2009
bazı aptal diziler uzun sürer unutulmaz gibi harıkalar da kısa oynar ve fınal olur lutfen uzatın ben dayanamam bıterse...annem normalde dizi seyretmez ama unutulmazı beraber seyredıyoruz...o derece tutkunuyum...herkes cok basarılı...herkesı kutlarımm...gzm
Yazan  mahmut ve eda | Tarih : 06.11.2009
slm canlar bu unutulmaz dizisini çok seviyorum ailecek seyrediyoruz eda ile harun bi az önce evlenmeli çocukları olmalı ...lüten bu dizi uzun sürsün ya çok güzex
Yazan  merve fatoş | Tarih : 05.11.2009
bence melda baskasna asık olsun edayla harun evlensn edayla harunu çok sevyrm
Yazan  esma | Tarih : 05.11.2009
tolga için çok üzülüyorum harunda artık soylesin
Yazan  aşkın aşkın | Tarih : 03.11.2009
bencede eda ile harun birbirlerine çok amaçok yakışıyorlar bence eda tolgayla değilde harunla daha mutlu melda artık harunun yakasını bıraksın cünkü melda kendini seven birini bulsun ha bu arada edanın erkek kardeşi gözdeyi bırkmasın
Yazan  serpil | Tarih : 02.11.2009
ben harunla edanın evlen mesini istrim snçda kiside brbrlrini dli gbi sven bu iki kşi mldya glncede ztn mlda harndan yşca byk ve bnce eda drm
Yazan  kocaman | Tarih : 01.11.2009
güzel bır flim severek ızlıyorum süperr yusufkocaman29@hotmail.com kızlar ekleyınnn
Yazan  yaren öncel | Tarih : 01.11.2009
güzel bir dizi benim gözümde dizi listelerinde birinci sırada melda karakterine gelince edanın ona yaptığı fedakarlığı melda edaya yaparmıydı eda gibi herşeyi içine atarmıydı çektiği acıya rağmen bence edayla harun aşklarını arkalarına alıp herşeyi açıklamalılar bu kadar cefa yeter
Yazan  ümit | Tarih : 30.10.2009
ben bu dizideki eda denilen o kızı sevmiyorum tam o..... benim 3 yıl önce aşık olduğum bir kıza çok benziyo nefret ediyorum bu diziden ama izliyorum nedense
Yazan  ayşe | Tarih : 27.10.2009
dizinin fanatiğiyim hiç kaçırmıyorum tekrarlarını bile.harunu çok beğeniyorum hayalimdeki tipe çok yakın.
Yazan  esengül çelebi | Tarih : 27.10.2009
bayılıom bu filme süper bi dizi eda cok güzel bi kız harunla beraber olmayı tercih ediyo ama ablasını düşündüğü içinde onu üzmemeye çalışıyooooooooo???msnemi herkes ekleyebilir izin veriom
Yazan  gülşah topaktaş | Tarih : 27.10.2009
harun harika bi oyuncu ada söylesin artık
Yazan  ebru demir | Tarih : 27.10.2009
bence eda ölsün melda herşeyi öğrensin
Yazan  çılgınkız | Tarih : 27.10.2009
bence herkez herşeyi öğrensin eda ölsün
Yazan  buse çamkalem | Tarih : 26.10.2009
bayılıyorum bu filme uzun sürsün lütfen eda ve harun birrlikte olsunlar . bizleride düşünün lütfen bn bir ölümünü en az üç defa izliyorum
Yazan  ayşe usta | Tarih : 26.10.2009
bu diziye bayılıyorum
Yazan  müjgan polat | Tarih : 26.10.2009
bence eda harunla evlenmeli evlenmessede harun asla edadan vazgeçmemeli ben edanın ve harunun hayranıyım .özelliklede harunun hayranıyım. dizinizi hayranlıkla seyrediyorum.
Yazan  ayşe | Tarih : 25.10.2009
eda ve harunu birleşmsini istiyorum tabi bu zor o yüzden 17. bölümde melda edave harunu ve kendisi agvaya gidiyolar kamera falan koyuyo anlasın artık herşey ortada daha anlamadı sevak haruna söylesin edanını beğinin hakkıdan tolganını babalık yaptıpını yeter bi şey olsun her bölüm üzücü nedenki böyle sogular hayranlar final olmasın ama eda söylesin zaten meldayla evlanirse harun mutlu olmadığı gibi meldayıda mutlu edmiyecek ama eda mutlu olsun diye aşkından vazgeçti bari bebeğinin mutluluğundan vazgeçmesin melda edanın yerinde olsa eda gibi yapmazdı ....
Yazan  gülşah | Tarih : 21.10.2009
unutulmaz dizisini çok begeniyorum haruna hastayımmmmm çok başarılı bi oyuncu seniiiii seviyorum serhannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Yazan  haluk kısakürek | Tarih : 19.10.2009
Yahu ne duygusal milletiz.. Neticede bir kurgu. İyi satması için böyle yapıyorlar. Reyting alsın reklam gelsin diye başka değil.. Bizim kız milleti çok duygusal çok.. Yazıkk.. Ayakları yere basınca çok geç oluyor.. Maksat muhabbet olsun işte.. Milleti apolitikleştiriyorlar başka deeel.. ;)
Yazan  kestane | Tarih : 18.10.2009
film cok güzl ama babam nefret edıyooo cnkü haberleri izlemiyormus senaryo aynı yaprak dokümüne benziyo nedır bu babalarn kzlarndan cektkleri yaaaaa
Yazan  asLı KORKMaz | Tarih : 18.10.2009
adayı çok seviyorum hrunuda öle bence edanın bi suçu yok...! ama tolgayada yazık oda çok sevio bence eda bebegi dogursun harunda evlenmek zorunda kalır vijdan azabı çeker evlenır edayla her hafta izliorum hiç kaçırmadan...! başarılar..! msn mı ekleyin:D ama adam gıbı adamlarD:D muhaebet için sewimly_cadi@windowslive.com ßß salak salak ınsanlar eklemesın
Yazan  bahar şimşir | Tarih : 17.10.2009
bu filimi cok beğendik hic bitmesin edayla harun birleşsin haftaya sabırsızlıkla bekliyoruz
Yazan  gizli | Tarih : 17.10.2009
unutulmaz dizisi çok güzel bi dizi başarılarınızın devamını dilerim
Yazan  recep savcı | Tarih : 16.10.2009
ya neresi güzel dizi tamamen şaçmalıkk cok cok baisitt dizi mantığın kabul etmediği diziiii bnce
Yazan  gülşen kahraman | Tarih : 15.10.2009
didar su başına hiç öyle bir aşkınız olduğuna inamıyorum sallama
Yazan  denizcan henek | Tarih : 13.10.2009
slm güzel dizi heyencana izliyom aşk olmasa sevgi olmaz sevgi olmasa aşk olmaz diyorum belmayada üzülüyorum onada üsrana uramada karşısına biri çıksa diyorum başarılar
Yazan  pırıl tekir | Tarih : 12.10.2009
gercekten güzel dizi eda kesinlikle aşkından vazgeçmemeli ama bir yandanda ablasıvar ne acı bi durum arkadaslar çok acı
Yazan  yonca şahin | Tarih : 12.10.2009
unutulmazı çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm heleki harun eda meldayı çok seviyorum onlara selam yoluyorum
Yazan  özge ünal | Tarih : 12.10.2009
AŞK KAZANSINN:D EDADA ÇOK ACI ÇEKİYOR YA ODA SEVİYOR.BENCE EVLENSİNLER BU KADAR ACI YETER YA:(
Yazan  merve polat | Tarih : 11.10.2009
harun ve eda yı hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Yazan  irem yaldız | Tarih : 10.10.2009
harun´un hastasıyım edayla çok yakışıyorlar bu film hiç bitmesin
Yazan  nevin ğüzel | Tarih : 09.10.2009
bende filmi severek ve merakla izliyorum edayla harunu çok seviyorum ve çok yakışıyolar önce eda meldaya söledi sevdiğini ablasından önceydi eda suçsuz ve çok seviyoo bence edayla evlenmeli harun ve bebeği doğurursa harunda meldayla evlenirse o daha kötü hem eniştesinden çouk yapmış olacak hemde ablasının kocası olacak çok saçma olur yani çoçuk babamı demeli eniştemi ? böle saçmalık olmaz saklamakla yanlış yapıyo eda ablasının mutluluğunu düşünü yo ama bu da çok yanlışşş sonuçta film ama gerçekte olabilirdi çok acı bi sevgii allh kimseye yaşatmasınn
Yazan  deniz henek | Tarih : 08.10.2009
çok beğendim kaçırmıyorum başarılar dilerim
Yazan  didem çikolata | Tarih : 08.10.2009
bence film çok uzadı edadanda nefret kapmaya başladım şu sıralar herşeyi yalan yALan üzerine kurmaya başladı hayatını ama çok yanlış yapıo haruna babasının hayatını yaşatmaya hakkı yok bebeğin ondan olduğunu aldırmadığını tolgayla evlenmediğini söylesin...!!!
Yazan  başak aydın | Tarih : 08.10.2009
bence eda il harun kaçşın
Yazan  hatice | Tarih : 08.10.2009
gerizekalı bir dizi edaya gıcık oluommmmm gıcık meldaya yazıkkkkk harundan nefret ediom olan meldaya oldu beeeee sizceee
Yazan  sevim | Tarih : 07.10.2009
dizi çok sıkıcı oldu be artık melda ögrensin eda ile harunun aşkını bitsin bu iş biren evel...
Yazan  ayfer | Tarih : 06.10.2009
bütün ayferler böle düşünüyo heralde. bencede edayla harun kavuşmamalı..cezasını çeksin eda. abla silinip atılırmı ya bir aşk için. hele öle anlayışlı bi abla için. yakışmıyo. tolganın değerini bilsin vazgeçsin harundan.
Yazan  gizem yılmaz | Tarih : 06.10.2009
dizinin sonunu merak ediyorum bence harunla ede kavuşmalı bu aşka yazık olmamalı cok severek ve merakla izliyorum aşkı tam anlamıyla anlatı herkez izlemeli
Yazan  sevgi gök | Tarih : 04.10.2009
utkuuuuuuuuuuu bebegim senı cok sevıyorm sen bnmsn aşkımmmmmmmmmmmm
Yazan  kader unsal | Tarih : 03.10.2009
seni seviyorum askım
Yazan  Gözde Karataş | Tarih : 01.10.2009
Sehan bey çok güzel oynuyorsunuz oyununuzu sizi çok ama çok seviyorum eda ile birlikte ol süper yakışıyorsunuz gerçek hayatdada baaaayyy.
Yazan  Damla gündoğdu | Tarih : 30.09.2009
ben bu diziyi her seydedişimde hıçkırıklara boğuluyorum...lütfen insanlar artık acı çekmeden hayatlarını idame ettirsinler..sevenler daima mutlu olsun..ben de imkansız bir aşka tutuldum kendimi buluyorum bu dizide..lütfen kısa sürmesin sonu hüsranla sonuçlanmasın.. ii seyirler...
Yazan  özge dinç | Tarih : 30.09.2009
dizi mukemmel otesi ya bnce bnların bir arada olması gerelıyo yanı harunka edann bn haruna asıgım ya haytmda bnn kadar mukemmel bir adam tanımadm gercekten yaa
Yazan  aslı oğul | Tarih : 29.09.2009
süper dizi gerçekleri anlatıyor..ben ne zaman bu diziyi izlesem hüngür hüngür ağlıyorum...
Yazan  sevda biçer | Tarih : 29.09.2009
dizi çok güzel inşallah eda tolgayla birlikte olur.
Yazan  nuray karabey | Tarih : 27.09.2009
cok güzel bir dizi bu sezon atvnin dizileri cok guzel bu diziyi beğenerek izliyorum
Yazan  serkan | Tarih : 27.09.2009
hıcde bıla harun edaya gıtmıyor tolga daha cok gıdıyor ben onları bırbırlrıne yakısdıramıyorum eda harun meldan harun oluyor tolgadan eda oluruyor
Yazan  ayfer köse | Tarih : 26.09.2009
başka bir dizide arkadaşlar birbirlerini sevgilileriyle çıkıyordu burda da kardeşler birbirlerinin erkek arkadaşlarıyla birlikte olmasın tamam eda bilmiyordu ama öğrendikten sonra harunla asla görüşmemeliydi o görüştükçe harun iyice bağlandı ama melda o kadının kardeşi olsaydı hemen harundan vazgeçerdi hemde edayı silerdi ama eda vazgeçemedi
Yazan  ayfer köse | Tarih : 26.09.2009
süper bir dizi ama ben çoğu kişinin yazdığını yazmayacağım harunla eda asla olmamalı eda tanımadığı bir adamla birlikte olmanın cezasını çekiyor allah gerçekte düşmanımın başına bile vermesin o yüzden evlenmeden hemde tanımadığın kişiyle asla birlikte olmayacaksın keşke eda tolganın o büyük aşkını görse tolgaya çok acıyorum o sevgini en büyügünü hak ediyor birde harunla kardeş oldukları ortaya çıkınca ortalık karışacak bakalım daha neler neler olacak
Yazan  esra | Tarih : 25.09.2009
ya bayılıyorum bu flimime sizi çok seviyorum
Yazan  fırat kocaoğlu | Tarih : 23.09.2009
harunla melda evlenmeli.melda bunları haketmiyor.çok efendi bir insan.ayrıca kardeşi için çok şey yaptı .eda hata yaptı harunla olmakla.bilmiyordu ama ögrendikten sonra tamamen bitirmeliydi ve ablasına anlatmalıydı olanları.
Yazan  suna tabanlıgil | Tarih : 23.09.2009
güzel bi r dizi
Yazan  erhan kahraman | Tarih : 23.09.2009
ben hiç bayılmiyorum çok saçma görüyorum
Yazan  sedef kaya | Tarih : 23.09.2009
muhteşem bir dizi harunla eda birbirine çok yakışıyorlar
Yazan  ruzgar kara | Tarih : 22.09.2009
güzel dizi sadece güzel demek yetmiyo veya yorum yapabilmek de yetmiyo anlatmak istiyrum bende sizler gibi ama anlatamıyorum ..:)anlatılmayacak bir şey bence yaşanılması gerek.surgunhayat_firarim@hotmail.com...dertleşmek isteyen arkadaşları beklicem 0545 327 05 04
Yazan  hakan vazgeçilmez | Tarih : 22.09.2009
eda haruna yakışır harun eda ya melda yı çöpe at
Yazan  mikail arıç | Tarih : 21.09.2009
super bır dızı ınanmıyorum ya bu kadar guzel olacagını dusunmuyordum sımdı hepsıını seyredıyorum ve cok begenıyorum harun ve eda sızı cok sewıyorum
Yazan  esin taşdelen | Tarih : 21.09.2009
eda harunlan evlensin birirlerine daha fazla acı çektir mesinler
Yazan  burçin sever | Tarih : 20.09.2009
eda veharun taraftarıyım dizi umarım uzun sürsün anlak isterim sözlükten yeni harf bulmam lazım dizi her zaman izleme devam etcem
Yazan  canan selcuk | Tarih : 20.09.2009
süper bir dizi yaa harun ve eda birbirlerine cok ama cok yakısıyorlar ama melda haruna hic yakısmıyor
Yazan  mehtap doğan | Tarih : 20.09.2009
unutulmaz dizisine bayılıyorum özelliklede eda ve haruna
Yazan  ßeLan_oLurum | Tarih : 20.09.2009
ßence Eda iLe ToLqayLa £wLenmemeLi Çünkü MeLda HaketmiyoR ßana Göre Harun BirkaçgunLük Ağba Kaçamağının Ceremesini CeKioR...
Yazan  aslı akkas | Tarih : 19.09.2009
bu dizi çok güzel ve hiç bitmesin uzun sürsün lütfen
Yazan  didar subaşı | Tarih : 18.09.2009
süper bir dizi eda harun aşkınıza sahip çıkın sakın yenik düşmeyin imkansızkıga............................ bu dizi hiç bitmemeli sonu evlilik melda tolga çekilin aradan.................
Yazan  didar subaşı | Tarih : 18.09.2009
yaaaa süper bir aşk eda harun aşkınıza sahip çıkın nolursa olsun vazgeçmeyin aşkınızdan bu mithiş aşkınıza benzer imkansız bi aşk yaşadık biz imkansızlıga yenik düşdük şimdi bize kalan hüzün ve gözyaşı siz bizim yapamadıgımızı yapın ve aşkınıza sahip çıkın............. sizi çok seviyom herkes bu süper diziyi izlemeli............
Yazan  boncuk güven | Tarih : 18.09.2009
yhaaa bnce çok gzl bir dizi herkes seyretmeli bütn seyrettiğim dizilerden en gzeli bu bnceeeee yhaaaa anlatamıyack bir şeklde acayip gsl yhaaaa hdi by ama herkese öneririm....
Yazan  nedim bağdaş | Tarih : 17.09.2009
muhteşem bir dizi harunla eda birbirilerini çok seviyorlar evlensinler daha fazla acı çekmesinler
Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *

- İsim, E-mail ve yorumlarına özen göstermeyen kullanıcıların yorumları silinir..
Güncel Kategoriler